en "vanlig" tisdag

Mental träning, modernt med en massa nytt material, balett med tusen korrektioner och sist rolig imrpovisation.

Eftermiddags planerna var att jag, Hmatte och Boo skulle hem till Chatte och laga mat tillsammans. Men istället fick jag fara hem och ta hand om en sjukling. Så kan det ju gå.
Jag har fejat omkring och gjort mat, diskat, sjungit högt till radion och Boo är mest bara utslagen, stackarn.

Mamma ringde orolig. Hon är söt:)
Men jag och Boo har bestämt oss för att hon är frisk:)

Imorgon blir det föreläsning, jazz med Val, modernt och komposition.
Bring it on!

Kommentarer
Postat av: Emmy

hälsa krypa på till amanda!! Härligt med massor av dans Elina, mer blogga är såå kul att läsa du vet. Kram, hoppas jag snart kan komma och hälsa på och se hur ni har det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback