reload

ok, nyvaken och här ska det laddas!
Sista föreställningen idag på Dieselverkstaden och den kommer bli super. Ska ta mig i kragen och göra en bättre prestation än igår.
Det var så länge sen jag stod på en scen så jag har tappat mina scennerver lite. Men idag ska jag ta min revanch och njuta av det.

Det blev så mycket som krånglade igår kostymmässigt och det är otroligt irriterande, MEN nu är det försent att gör något åt det. Vi blickar framåt och förebereder en kanon sista föreställning.

Igår var även en gammal vän till mig för att se mig dansa för första gången. Åhh det var så roligt att träffa honom igen efter en massa tid. Det där med tajming har aldrig varit vår grej.
Imorgon är det ledig dag, vilket min kropp behöver. Höger foten kastar snart in handduken och jag tror jag ska knarka lite voltaren om det här ska gå vägen.

Sen mina kära vänner är det sista veckan och det betyder att jag är klar med första året. Om jag är klar med första året, betyder det att jag ska åka till Boo snart:D om 5 dagar för att vara exakt.

Sweet!

Kommentarer
Postat av: W O L F I E

Ja vi är grymmast gumman :) Kul vi hade igår <3 Hur länge stannade ni hos moa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback