en försvunnen tid...

Tiden bara springer ifrån mig, Herregud om en vecka och tre dagar har jag gått klart ettan! Vart tog det läsåret vägen egentligen?!
Stämmningen på skolan är lite lätt stressade. Treorna är ute på turné men tvåorna har sjukt mycket just nu, vi har väl lagom mycket. Men det känns som att nästan alla har drabbats av jag-har-inte-blivit-så-bra-som-jag-borde/ville-stressen när det är en vecka och tre dagar kvar.
Tyvärr inte jag. Och jag säger tyvärr. Den stressen brukar alltid pusha lite extra. Men det är nästan tvärtom för mig. Idag märkte jag på moderna att jag jobbade ca 30%. Bryr mig liksom inte om att göra det fullt ut. Varför? ingen ro i kroppen? ingen respekt för övningarna vi gör? hjärnan har redan tagit lov?
Spelar boll egentligen för allt är bara dåliga ursäkter i alla fall. Så jag ber mig själv om ursäkt och jag ska försöka att bättra mig.

Imorgon är det ljusrep på Dieselverkstan. Tjoho det bästa som finns!
Idag skrev jag på kontraktet. Tjoho det bästa som finns!
På fredag flyger jag på min dygnsvisit till München. Tjoho det bästa som finns!
På lördag och söndag har jag föreställning. Tjoho det bästa som finns!
Nu ska jag baka bröd. Tjoho det bästa som finns!

Peace, Love & Icecream//
Hunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback