Boom Boom

Mmm mer än en vecka sjuk och ingen dans sätter verkligen sina spår... Jag har en otrolig träningsvärk redan nu efter dagens styrkepass, undra hur kul det kommer känns imorgon då? ska strecha lite tror jag.
Men lyckans ost på mig för jag har även träningsvärk i magmusklerna:D det är värt att fira boom boom.

På grund av förkylningen har jag inte kunnat tränat på 10 dagar, vilket gör att jag har halkat efter rejält med rehaben för mina hälsenor. Så nu gör vänster megaont igen och höger är öm. Gahh! give me a break! hur länge ska det få hålla på så här?!
Idag var jag hos sjukgymnasten och fick akupunktur. Det hjälper i alla fall lite, men jag kan absolut inte hoppa....igen, inte heller sträcka på foten...igen. Spass.

Sen var nog helgen lite för mycket så här direkt efter förkylningen. Idag har jag varit otroligt låg och trött. Höll på att somna efter teatern så någon tyskakurs var det ju knappast tal om.
Nej, sängen jag kommer till dig redan kl 21.00 ikväll, gud vad gött!

psst.. har jag sagt att jag älskar min boo? för det gör jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback