Total Boojunkie...

Ödet har ju varit roligt och lagt både min stora skolföreställning på samma dag som min Boo har sin avslutningsföreställning. Na toll.
Pratade med min rektor om detta då jag tyckte att treans avslutningsföreställning är lite viktigare än ettans skolföreställning och att jag därför kommer att välja bort min egna föreställning för att se på Boos.
Svaret: För dig är den viktigare ja.
Hmm...sant men det är ju även ganska uppenbart att det är viktigare med en examensföreställning än min lilla skolgrej. Men ok, Boojunkie som jag är har jag nyss köpt en flygbiljett så att jag hinner se hennes föreställning samt hinna tillbaka till min andra föreställning.
Planet går 07.45 från arlanda mot München på fredag 22 maj. Landar ca 10.00= hinner vara med svärfamiljen på dagen och se föreställningen på kvällen. Planet tillbaka går på lördag morgon 07.40. Landar ca 10.00= hinner vara med på andra föreställningen som är på lördag eftermiddag.

Vad gör man inte för kärleken:)?

Kommentarer
Postat av: Amanda Lykke Eriksen

ÅHHHHHHHHH!!!!! Tack, tack, tack, tack, TAAAACK så mycket min foo!!! Gud, hvor glad jeg blir:) Jeg er så glad for, at du kommer og ser mig danse. Det betyder så meget for mig! Tack!!!!

2009-03-02 @ 19:37:50
Postat av: Knirr-Knarr

Aww! :D Love is wonderful! <3

Postat av: Milán

tror jag aldrig träffat ett mer perfekt par än dej och Amanda. Blev t.o.m tårögd när jag läste ditt sms.

2009-03-02 @ 20:16:26
URL: http://milanen.blogg.se/
Postat av: W A R G

Jo då det gick väl hyffsat men jag har stukat en fot :( Men det löser sig sa han som sket i badkaret!

Hur går det med alla dina skador?



Vad du är gullig Elina! Ska också skaffa mig en sådan trogen älskling en dag :D

2009-03-02 @ 20:25:38
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback