Stress

stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress, stress.

Den här veckan är otrolig! Allt för mycket ska hinna göras under den här veckan. Andas Elina, andas.

Hade ett bra prat med min balettlärare idag om konsekvenserna med mina skador. Har känt mig ganska ensam med min skada och det är inte det bästa. Ingen som kan pusha när man är lite nere och ingen som kan ge råd.
Men nu har vi pratat om att jag ska få pilates som extra klass. För att bygga lite "dansar styrka" i kroppen. Få ta en klass där jag kan vara med på allt. Lägga upp en plan helt enkelt. Hur vi får tillbaka Elina till toppform. Jag är lätt på!

Nej nu ska jag försöka att göra en lista på alla mina 2 dos för veckan. På dagens schema står det diska, strecha, städa och plugga manus.


Andas.

Kommentarer
Postat av: Amanda Lykke Eriksen

You go girl!!! Du ska nok nå det hele min skat! Ville bare sige at så FUCKING tokkär i dig!!!!!!

2009-03-09 @ 19:40:42
Postat av: Emmy

Elina Elestrand! ingen stress...remember...ALL WE HAVE IS TIME, life can be that simple HUGS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback