Round # 3

Round #3 har börjat.
Jag har påbörjat min tredje voltarenkur mot mina inflammerade hälsenor. Det är fantastiskt men jag är inte nere alls över mina skador! Det är som att jag inte orkar vara frustrerad, stressade eller orolig längre.
Vänster mår bättre och bättre men höger...nej höger funkar inte mycket. Den gör ont så fort jag försöker pointa den och relevén är den minsta någonsin. MEN jag vet att det kommer bli bättre, så jag därför mår jag inte dåligt över det.

Utöver skadorna är skolan riktigt rolig just nu. Vi har börjat repa inför föreställningarna ( i mitt fall, föreställning) på Diselverkstan i maj. Idag var det jazzrep och vi ska dansa till "Irish" med Goo Goo Dolls. Blir spännande att se hur den blir tillslut. Sen har vi bytt modern lärare (Thank the lord) till Sara som jag jobbade med i Karlstad på drömsommarjobbet. Nytt för denna period är även jazz med Anna Ståhl, första klassen med henne är imorgon, spännande! Dock har vi inte kontaktimpro längre...ja,ja man kan ju inte få allt här i världen. Som två hälsenor utan inflammation, till exempel.

Jag och min kära svärfamilj ska åka alla 14st till Egypten i sommar. Men tanke  på mig och Boo kollade vi upp lite om landet. Hittde det här på
www.wikipedia.com sökord: Egypt
"Consensual homosexual conduct between adults is criminalized under Egyptian law as a "practice of debauchery""
Känns ju betryggande.
Söker man på "homosexuell turist Egyptien" på www.google.se hittar man lite positiva saker som tur är.
Men jag tror verkligen på att ta seden dit man kommer. Det är bara att anpassa sig. Men jag tror inte vi åker dit på bröllopsresa om jag säger så.

Power to the dancers!

Kommentarer
Postat av: Knirr-Knarr

Ajajaj. Hälsenor har jag faktiskt också fått erfara inte är så pålitliga alla gånger. Tur nog har jag klarat mig från att sträcka (?), eller inflammera, men jag har haft något annat krux..



Åh! Egypten! Det låter varmt och skönt! :D Hoppas att det blir en trevlig vistelse! ^^,



Dieselverksta'n! Den vet jag vart den ligger, mhm. Det du! :D Haha! xD

Postat av: Py

bra och smart att ta seden dit man kommer så kan ni ha touchi touchi in private =) men det är lärorikt att åka till ställen även dit man inte håller med om mkt! ni får säkert jättekul det tror ajg, jag ska berätta hur det var när ajg kommer hem =) hoppas på det bästa att jag får nån med mig annars känns det som jag är lite illa ute även då jag inte är en hednisk homosexuell lagförbrytare! =) puss saknar dig!

2009-03-06 @ 14:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback