Ok, jag erkänner...

... är mer stressad än vad jag vill tro att jag är. Undrar bara vad som är mer funktionellt. Att inse fakta? eller att vara kvar i min bubbla?

Har hittills i mitt liv varit utsatt för extrem stress tre gånger, och alla tre gångerna har konsekvenserna varit nya.
Första gången fick jag magkatarr och gick ner nästan 10 kg. Andra gången blev jag en zombie, gick ner i vikt och var så deprimerad att jag inte var mig själv alls.
Den tredje och nuvarande gång har satt sig emotionellt. Tror jag. Kan inte riktigt se det objektivt eftersom jag är i det men jag anar att så är fallet.

Mmm bubbla eller fakta?

Kommentarer
Postat av: emmy

jag har också gjort det där, magkatarr, deppig... men sen lärde jag mej att sätta mig först. Även om det var saker jag ville göra..att lära sig tacka nej till roliga saker är svårt och tar tid. Men när man väl gör det så mår man så mycket bättre och kan se saker ur ett helt annat perspektiv. Du är underbar Elina, helt underbar! tycker så mycket om dej, PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback