Boo-lös igen...

... har lämnat av min bättre hälft på arlanda för femtioelfte gången i mitt liv. Nedräkningen har dock börjat. Det blir fyra avsked på flygplatser till sen är vi sambos. LYCKA!
Helgen har verkligen sprungit iväg. Fredagen var det skola som gällde, Lördagen dansade vi på Medborgarplatsen på en demonstration och repade mitt stycke. På kvällen passade jag på att må dåligt så nåt rocks med flicksen var bara att glömma. Och söndagen...den.. den snöar bort.

Laddar för en ny vecka i min alltför tomma lägenhet. Den innehåller mycket trevliga saker vill jag lova:)
Det kommer på en bra vecka, en underbar vecka. Och jag kommer vara i harmoni med min kropp. Basta. Det börjar imorgon kl 08.00 med Rockklubben. Oh yeah.
Konsthistoria, Balett och tre timmar jazzrep. Here I come!

Lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback