3 dagar kvar

Idag var en sådan där dag igen då jag känner 100%, att jag älskar att dansa.
Baletten gick bra, höftmässigt. Jag woblar runt mindre och idag var jag verkligen bra uppe på mina höfter. Yes! nu behöver jag inte gråta på varje klass för att jag får panik och blir stressad över hur mycket jag tappat på grund av mina skador. Men nu känner jag att jag börjar hitta tillbaka till min form.

Efter lunchen hade vi rep med ÅÅ till föreställningen i maj. Det bli så bra och det var så kul. Vi repade en partneringdel samt ett intro som jag och tre till improviserade fram. Skoj! Det blev en liten förvirrande fras som driver med det mesta.

Och om tre dagar kommer Boo till mig! Ibland, ibland är livet precis så där som man vill ha det... med undantag av skadorna. Men de ska bli bra, och det är fan snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback