The final countdown

Nu åker jag uppåt till min underbara och älskade familj i Dalarna. Gahh vad skönt! tåget går om tre timmar men jag vill åka nu! Har i och för sig lite saker att fixa så tiden ska nog gå.
Men då ska det i alla fall badas, njutas, träffa familj och vänner, fikas och fira att jag blir ytterliggare ett år med skönhet, mognad, intelligens och ....äldre.

Men för att återgå till rubriken så tänkte jag bara berätta att det numera är endast 17 dagar kvar till Boo&Foo på riktigt!!!
utan distans mellan oss. Fråga: Hur coolt är inte det??






Peace, love and icecream

Kommentarer
Postat av: em

Svar: hur coolt som helst! Elina det kommer blir grymt, grymt, gryyyyymt

Postat av: Andreas

Vi saknar dig, eller iaf jag! Kan vi inte försöka dra ihop hela gänget någon dag och typ grilla? :)



KRAM!

2009-06-30 @ 16:01:13
Postat av: Jonas

Kom till Nås och titta på Ingmarsspelen vetja! Annars får jag inte se dig alls i sommar ju... :P



1-5 juli! Premiär idag 19:00!

2009-07-01 @ 12:28:17
URL: http://jonasvanetyr.blogspot.com
Postat av: Amanda Lykke Eriksen

I'm lovin it!!!!!! Det blir det bedste nogensinde! FINALLY!!!!!!!!!!

2009-07-03 @ 22:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback