K&K

Så är de här i stan. Gudarna från Norge. Och Elina ska inte ta deras klass...suck. Halva klassen är säkert där nu och svettas i extas. Men jag är inte bitter. Jag är stolt över mig själv. Stolt över att jag tagit ett moget beslut och håller det dessutom.
Nej, istället för att ta klass för Karl&Knut, var jag och gav blod. Togs hand om av en manlig undersköterska.
Ni vet när man inte riktigt kan avgöra om en människa är väldigt trevlig eller om den faktiskt småflörtar lite?
Så blev det idag. Hej obekvämt! eller ja, jag märkte i alla fall hur ovan jag är med det. Jag har verkligen gått in i den här förhållandebubblan och har, på mer än två år, inte uppmärksammat något som skulle kunna vara en flört.
Helt plötsligt inser jag att jag inte vet hur jag ska tackla detta.
Snäsa av honom med att jag faktiskt är förlovad så våga inget! ...eller... ska man vara låtsas som att man inte fattar nåt och bara vara trevlig?
Idag var jag bara trevlig. Trevlig och förundrad över förhållnadebubblan.


Har ni förresten märkt att grädde får allt att smaka gott?

Kommentarer
Postat av: IDA WARG

JAAA jag längtar tills vi börjar 2:an :) Du är en duktig och smart flicka som vilar Elina! En dag ska du få lära mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback