Ni vet som när MAN fastnar med fingret i en potatisskalare?

Det har ni väl varit med om? Ofta också eller hur? Nej, inte jag heller. Det var Linda i min klass som sa denna fantastiskt roliga kommentar, efter det att hon fastnat med armen i en ribbstol. Vilket också det, är hysteriskt roligt:) Loving by the way att hon dessutom generaliserade och sa man fastnar med fingret och inte jag fastnar med fingret.

Jag och mitt discoproffs Moa (vi säger att vi är discoproffs men egentligen är det typ raka motsatsen) var tillsammans idag på kontaktimprovisationen. Vi var så bra! Mitt i vårt flow lyckas vi med häftigt lyft som ingen av oss var beredda på. Båda stannade upp och skrattade och var chockade i typ 5 min innnan vi kunde fortsätta. Funderar på om det skulle kunna få vara med i mitt stycke:)


Ska koreografera lite nu ikväll. Sen ska jag ladda mental för klass hos Lazlo imorgon och på fredag. Gahh!
Power to the dancers!

Kommentarer
Postat av: Flip flop

Power till Elina! Du kommer att bli en så himla grym dansare, I know it. Fortsätt kämpa!

2009-01-21 @ 20:15:45
Postat av: W A R G

Hihi hej vännen <3 Ja du det blir väl till sommaren någon gång :D Men du ska inte säga något! Ditt schema ser inte så "vilvänligt" ut heller! Men det är så man når toppen ;)



Ja hörde om ditt och Moas häftiga lyft! Det måste ni visa mig imorgon :)

Postat av: Camilla

Idag börjar jag och Pontus G på lindyhop/swing! Så om vi blir mästare så är det ju tack vare dig!:D DANKE!:)

2009-01-22 @ 18:31:04
URL: http://cammmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback