Jag har slutat tänka...

Jag har på något magiskt sätt gått från att vara en tänkare, till att vara en görare. Ni som känner fröken Elestrand vet att jag i alla mina år har varit en utpräglad tänkare och ni är säkert minst lika förvånade som jag över denna upptäckt.
Vad har hänt? jadu, you tell me.
Men en sak är säkert, det är mycket skönare att vara en görare än en tänkare. Hela första terminen på Balettakademien har flytit på relativt smärtfritt. Säkert på samma sätt den skulle gjort om jag var en tänkare, bara det att om jag varit en tänkare skulle det gått åt mer energi.
Byta till tvåan? Koreografutbildningen? söka annan skola med bättre modern? Well, shit the fucking same.
Förra terminen hade och den nalkandes ska ha samma fokus, vilket är att jag göra mitt bästa varje dag utifrån var dags förutsättning. Jag ska göra mitt yttersta för att bli kickassbra på att dansa.

Kommentarer
Postat av: Milán

mållös...

ge mej råd och tips... =) vill också bli en görare!

Älskar dej! PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback