Första dagen på resten av mitt liv

Dag två i skolan och det känns redan som jag gått där sen alltid. Vissa saker förändras nämligen aldrig, känns det som i alla fulla fall.
Men he, kroppen kommer ju ha ont imorgon, den saken är klar.
Idag var en rolig dag, vi skulle ha jazz och balett men det blev jazz och...jadu...jazz/disco/partnering. Vi gjorde vårt egna lilla kok av det hela:) Vår lärare pratade med en och en om vilka korektioner vi fått innan jul så vi kommer ihåg dem till imorgon och resten av terminen. Då kan vi jobba lite framåt istället för att stampa på samma ställe. Duktiga ettor som vi är körde vi hårt själva med det som behagade oss....jazz/disco/partnering tydligen.
Måste få någon fason på det här med modernt. Det är inte ok med en till termin som förra.

Boo flög hem igår:( Jullovet är den tiden vi hinner se mest av varandra. Sommarlovet innebär jobb för oss båda så julen är det längsta lovet då vi gör absolut ingenting tillsammans. Idag känns lägenheten oerhört stor och tom utan boo, och 90 sängen förvandlades utan förvarning till en dubbelsäng.
Det var ett fantastiskt lov med många promenader och mycket närhet. Men snart, om ca 6 månader så blir vi sambos!
Då har vi liksom klarat av två år på distans, förstår ni hur coola vi är! Det är knappt så jag förstår det. Två år av skype och av att endast se varandra på lov. Två år! Respect to us!

Kommentarer
Postat av: Camilla

ni är fett coola:D

Postat av: Amanda Lykke Eriksen

Vi er de coolaste i HELE verden Elina! Bare et halvt år, så kommer jeg til Stockholm, og vi slipper skype-samtaler og hej-då-på-arlanda afskeder FOR EVER!!!! Åh, min foo, det kommer bli så UBESKRIVELIG VIDUNDERLIGT!!!!! We rock!

2009-01-08 @ 22:02:18
Postat av: Amanda Lykke Eriksen

Vi er de coolaste i HELE verden!!!! Om bare et halvt år kommer jeg til Stockholm og så slipper vi skype-samtaler og hej-då-på-arlanda-afskeder FOREVER!!!!!! Åh, min elskede foo!! Det kommer bli så UBESKRIVELIGT VIDUNDERLIGT!!!! We rock!

2009-01-08 @ 22:08:40
Postat av: Knirr-Knarr

ELINA! Du anar inte vad jag saknar dig! Hoppas att du hade ett bra lov att att du fått träffa Amanda? Själv har jag spenderat lovet i Uppsala och så, mysigt!

Kram!



Förresten, har du några dansrep nu i veckorna eller så? =)

2009-01-09 @ 01:14:19
URL: http://hector.blogg.se/
Postat av: Sara

YES YOU TWO ROCK! =)=)

2009-01-09 @ 14:18:10
URL: http://saralu.blogg.se/
Postat av: Knirr-Knarr

<3

2009-01-09 @ 22:51:06
URL: http://hector.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback