Dansabstinens!

Nu får lovet mer än gärna vara slut för min del. Jag har fått nog av sovmornar, se på 3 filmer varje dag, ligga och slöa. Nog, nog, nog. Nu vill jag dansa igen. Träna, svettas och känna att jag lever.
Längtar efter min flock också.
Vad beträffar min boo, så behöver lovet inte alls ta slut. För tar lovet slut åker hon, och det vill jag inte!

Det har varit ett otroligt bra lov, levt in my happy bubble och njutit:) Låter märkligt men jag längtar efter lite vardag.
Sommarlovet är ju mycket längre så då tränar man mer, gör mer utomhus och så. Jullovet då äter man mest, i alla fall om man har det julbord som min släkt har:)
Summan av ingen träning och massor av mat blir att jag har fått så sjukt mycket större bröst! Jag är i chock! 
Ska bli skönt att få träna ner dem igen. Kalla mig knäpp tjej men jag vill inte ha stora bröst. Så jag välkomnar skolstarten med öppna armar, stora bröst och boolös.

Kommentarer
Postat av: HannaMaria

Boob- and boo-less!!xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback