Da helg

Försökte träna balett för László igår på kvällen. Tänkte göra stången och sen sitta resten men han sa åt mig att sitta hela. Hälsenor alltså. Varför ska de vara så känsliga?! Dessutom tyckte han att jag ska låta bli träning på en vecka. Kan jag i och för sig gå med på. Ska ju till feelgood på tisdag och få lite rehabövningar, och vad är en vecka av mitt dansarliv? småpotatis.
Pust. Stön.

Nu har jag kommit hem från Kungsängen efter ett 10-timmars pass. Så, egentligen vill jag bara ligga och slöa framför datorn och kolla på Let´s dance eller körslaget....MEN eftersom jag varit så inte duktig under veckan så måste jag förbereda mig lite inför imorgon. Då åker jag till borlänge och ska ha första repet med musikalgänget sen kollationeringen. Ska bli kul att träffa dem igen:) Så nu ska jag friska upp minnet lite med allt vad at the hop, uppvärmning och boppin jive heter. Viel spass:)

Powers to the dancers!

Kommentarer
Postat av: W A R G

Du gör rätt i att vila gumman! Hoppas verkligen du blir bra snart!

Postat av: Andreas

Wiee, tack för dagens pass, sjukt kul!



Kram

2009-01-26 @ 00:18:52
URL: http://blogg.andreas-carlsson.se
Postat av: W A R G

Hihi, javisst :D



Vad kul att du frågade koreografin idag Elina! Blev glad och det ska bli jätte kul :)

2009-01-26 @ 20:47:43
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback