Boo!

ihhh...:) På fredag flyger jag till München igen:D Då ska jag äntligen till Boo igen.
Alltså jag är så kär. Så stört, galet och underbart kär. Just som jag tror att jag inte kan känna mer eller bli mer kär så växer det ännu mer. Fantastiskt! Det är som på film. Och jag är otroligt lycklig över att jag är det. Att hitta sin soulmate när man är 21 år...Jag känner mig lyckligt lottad och evig tacksam. Hon gör mig så lycklig, stark, trygg, glad och levande.
Och snart ses vi igen, härligt! Nu var det inte så länge sen faktiskt. Jag var där helgen v.3 på ett surprisebesök.
Folk tycker vi ses ganska ofta. Hmm både ja och nej. För att bo i olika länder ses vi väldigt ofta men för att vara förlovade så kan jag väl inte påstå att vi ses nog ofta.

Den finaste som fiänns! och i övermorgon får jag äntligen krama henne igen!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du får hälsa henne från oss i Sverige och Borlänge. (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback