Vart tog krigaren vägen?

Tack för alla kommentarer om mitt hår! Har inte vant mig än men jag tycker det blev riktigt riktigt bra:)


Häsenan. Den skulle ju sluta vara jobbig nu. Jag åt voltaren i en vecka, varför är det inte bättre?
Det som stör mig mest är mitt psyke. Jag hamnar tillbaka i samma situation som för tre år sedan, vet inte om jag orkar det igen. Vet att om jag sköter om det så kommer den att bli bra igen, men mitt psyke...
Vart tog krigaren i mig vägen? Saknar honom rejällt. Har gjort det ett tag nu. Istället för att bli peppad på utmaningar slår jag ner mig själv istället. Som om jag inte orkar kämpa. Hur blev det så? Hur blev jag the dying flower?

Kommentarer
Postat av: pylva

du har inte gett upp så krigaren är inte borta, bara för att du tänker negativt eller känner dig trött och nere betyder inte att det är slut, du kan inte begära att vara på topp humör med värsta kämparandan i alla motgångar, bara för att man klagar och känner sig jobbig betyder inte att man slutata kämpa, man gör just det, man är just negativ man är just trött och känner att allt är åt helvte bara för att JUST kunna orka fortsätta, om krigaren var borta så skulle du inte bry dig, du skulle vara likgiltig och bara lägga ner.

Du får klaga du får gråta du får slå och vara arg, lika bra att du gör det, det känns kanske lite lite bättre efteråt ändå.

Är du med mig sister?! kärlek

Postat av: HannaMaria

läs ovan. begrunda. ta in. andas lite (det är du ju bra på har vi konstaterat) och sen ska du se att mr warrior sticker upp sin fagra nuna nånstans där du minst anar det och du är back on track in no-time:)

puss på dej fina elina:)

2009-02-06 @ 19:58:12
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback