Packning och helgen i bilder

Nu ska jag börja packa min väska för imorgonkväll flyger jag till kärleken i söder och blir där i 11 dagar. Hon ska repa väldigt mycket men vi har i alla fall två HELA helger när vi får missbruka varandra:) Sen resten av tiden när hon repar kan ju jag VILA min förtillfället sargade kropp. Ska poängtera att det går faktiskt framåt. Min vänstra hälsena blir bara bättre och bättre. Kan gå upp högre på relevé och den gör inte ont längre när jag sitter på huk. Det gäller alltså att säga till vänligt men bestämt: den 2:a mars är du frisk och mår bra!
Och så blir det så:)
här kommer lite bilder från min tokroliga helg med Hmatte och Patte, Hmattes bror och hans flicka...




Patte och Hmatte med sina coola uppblåsbara gitarrer:)



Jag som rocker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback