Kampen mot inflammationen har börjat på allvar!

Kriget har börjat och jag tänker vinna det. Har gett hälsenan till den 2 mars på sig att bråka sen ska den *pip* vara fit for fight igen. Då får den nämligen ett helt lov att vila på.
Innan det gör jag mina rehabövningar tills jag spyr på dem, pumpar upp mina muskler i resten av kroppen och försöker med mitt yttersta att inte bli bitter.
Just nu är det lite mycket bitter och lite för lite tålamod i mig. Ändring!
Sen har jag köpt en massa mat som ska motverka inflammationer, har bokat tid hos naprapat-anna precis innan jag går på lov så den ska få lite special treatment.

Men så att ni vet, så att hälsenan vet: Den 2 mars är min hälsena frisk.
Basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback