round 2

Ja, då var man igång igen då. Åk 2 den här gången, för andra gången... känns lite av ett tema med två. Jag är ju numera ett vi. ÖVERLYCKLIG.
Men jo nu dansas det på för fullt igen med min stackars kropp. Speciellt på trosdagar, the killerday. Idag vaslutade vi dagen med att göra 100 knäböj. Jippie.
9-10.15  hård Fysträning med allas Malin Träff
10.45-12.30 Modernt i halvklass
Lunch
13.30-15.00 Balett i halvklass
15.30-17.00 Partnering

Pust, det är som IWANSON igen...fast med lunchrast.

Annars är det mycket som händer tycker jag. Musikalen har premiär snart, duetten är fixad, ska dra igång min föreställning som kommer att vara på kulturhuset  nov, jag ska bli bra på att dansa igen. Bara det är ju ett projekt i sig, vi dansar med Cullberg på lördagar...ojojoj.
Men sambo har jag äntligen blivit. och det känns ju ännu bättre än vad jag tänkte mig:)

jag har ett proffs!

Kommentarer
Postat av: HannaMaria

Gillar den nya benämningen på torsdag, (TROSdag enligt ditt senaste inlägg) Är detta pga tvång på fina underkläder just denna dag eller för att just användning av trosor rekommenderas rent allmänt?;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback