Yes!

Yes! they did it! och de gjorde det superbra! mina fina fina dansare:) är så stolt över dem!
Stycket blev så bra mycket tack vare dem. Mina fina fina dockor;)
Mmm det är inte sista gången jag visar det stycket kan jag lova!

Titel: Dansa min docka
Musik: Snow Patrol- You could be happy & A perfect cirkle- Counting bodies like sheeps on the war drum.7
Dansare: Linda Holmström, Hanna-Maria Albertsson, Victoria Lindqvist
Koreograf: Elina Elstrand
"good girl goes crazy"


Ska det läggas upp här kanske? eller på facebook?

Kommentarer
Postat av: HannaMaria

Eller på youtube? ändå tyyyyp:D jag är så STOLT:D

Postat av: Jonas

Nice! Grattis :).

Grymt låtval förövrigt, märks att vi är släkt ;).



kram!

2009-04-26 @ 11:12:13
URL: http://jonasaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback