Spännande start på dagen...

drömmer vad det känns som tre drömmar på en och samma gång. Härligt förvirrande. Plötsligt är jag klarvaken och otroligt medveten. Jag kan inte andas. Jag får inte ner luft i lungorna. Eller får jag inte ut den jag har?
Flyger upp ur sängen och väcker därmed en förskräckt Boo som befann sig i sitt egna drömland.
Försöker hyperventilera. Boo försöker lugna ner mig. Efter, vad som känns tre timmar för mig, men det rörde sig nog mer om några sekunder, släpper det och jag kan andas bättre igen. Hostar mig igenom tiden det tar för Boo att hämta vatten.
Efter att jag druckit lägger vi oss ner förundrande över vad som hänt, dödströtta, och somnar inom fem.

För att vakna 7.30 av att jag har ont i magen. Ett härligt jag-tror-jag-måste-spy-tillstånd. Great. Pallrar mig upp ur sängen för att gå och försöka spy men misslyckas. Hur länge sen var det inte sen man spydde?
Lägger mig igen och blir liggande.

Om det börjar så här, då kan det ju bara bli bättre eller hur:)

Kommentarer
Postat av: pylle

älsklingen då, stackars liten, men ja det kan bara bli bättre =)

2009-04-12 @ 15:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback