Solen...

lyser i det här fantastiska landet! I fredags när jag kom var det 18 grader och solen sken. Jag fick till och med lite färg efter ca 40 min ute. Crazy people.

Nu är jag hos Boo och ska vara här i underbara 9 dagar till:) När vi är tillsammans så räknar vi dagarna som Hmatte gör, endast när vi är från varandra som vi använder oss av boo-och-foo-räkning.

Igår var en überperfekt dag! Vi gick upp när vi vaknade, åt när vi blev hungriga. Gick på en långsam shoppingtur på stan och bara njöt av att vi inte skulle någonstans eller så.
Och vilka fina saker vi köpte sen:) lägger upp lite bilder senare för nu är det frukost nummer ett som står på tur, en hallon smoothie:) sen bär det av till Helene och Mette för brunch. Gahh en till perfekt dag:)

hoppas ni har det lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback