sms-utmaning

Utmanad av Hmatte. Och det är den roligaste på länge:)

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
- Gud, hvor jeg savner dig träääs!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Elsker dig!

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
- Savner dig min träääs!

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
- Gud, hvor jeg länges efter dig min träääs!

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
- Et stort tillykke på 1 års-dagen älskling!

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
- Åh, tusind, tusind tak for de fine blomster!

7. Vad vill du höra mest av allt?
- Du gör mig så lykkelig träääs!

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
- Saknar dig träääs!

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
- At kunne lägge mit hoved på puden med tanken om, at di findes i mit liv, at du elsker mig og at du er min forlovede gör mig til verdens lykkeligste!


Jag låter lite, men bara lite, självupptagen när jag läser detta. Som bouns får ni min brors lista itsället:)

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
- Försenad födelsedagspresent.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- I don´t need your dirty love

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
- Naaw:)

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
- Mord på mälby!

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
- Häääär är pussen!

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
- Anhåller om arr få färdas i korpral elestrands fordon med slutdestination humlan!

7. Vad vill du höra mest av allt?
- Posis:)

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
- **** är systers flickväns fyra sista

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
-


Ha!

Kommentarer
Postat av: emmy

HAHAHAHAHAHAHAHAHA....humor...humor

Postat av: Sara

Åh haha, underbar lista!

2009-04-28 @ 20:51:49
URL: http://ollinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback