plus 23 grader och färg

Efter idag... min vänstra axel mår fiiiint.



Lite shoppingbilder:)




ok, nu ber jag om ursäkt för följande text men jag och min Boo har retat oss ordentligt på denna trend som ser ut att tillta rejält. Vi anser den otroligt irriterande så har nedan följer en hyllningstext. Vi ber om ursäkt om fler ansluter till oss och irriterar sig lika mycket som oss. För dem som dyrkar detta, sorry men det här är oundvikligt.

Idag var jag på skolis och såg på medan Boo hade repis. Under pausis gick vi till parkis och hade det trevlis i solis. Önskar att lovis skulle fortsätta i minst en veckis till, men på måndis flyger jag tillbaka till Stockis för att dansa igen på ackis. Nu ska vi se på filmis och äta en smoothis.

Ha det göttis!

Kommentarer
Postat av: HannaMaria

Hatar dej ju!!!;p helt brun and stuf, själv befinner jag mej i en freakin christmas carol;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback