Men bara om ni orkar

Det här kommer Boo att gilla. Är det något som Boo gillar så är det såna här listor:)

Lovar du att vara ärlig? Så mycket som möjligt

Du heter: Elina

Smeknamn:  Linis, Foo, Flintstone, Träääs plus många fler
Låt som när du är ledsen sörjer till? Anthony and the Johnsons är ett hett tips. Eller Sigur ros.
Beroende av: Träning, Boo, trygghet, familjen och luft.

Vad tror folk om dig?: att jag inte är lat!

Stämmer det?:  Jag är jättelat!

Vad får du oftast komplimanger för?: Hmm... Boo är ju partisk...men idag fick jag höra att jag har vackra ögon:)

Vad säger du för att imponera på någon?: Sanningen.

Hur imponerar man på dig?: Genom att vara ärlig och sjig själv.

Brukar du skratta för dig själv?: Gud ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Och jag älskar dig min pjat!! Mere end noget andet i verden!

Var bor du?: Stockis

Trivs du där?: Utan tvekan! Lovin it!

Äger du några converse: Nej, tyvärr:(

Sprit, cider, vin eller öl: vatten, tack

Brukar du bli för full: Har inte hänt än att jag blivit full och det lär ju inte hända än på ett tag heller.

Vad har du för mobil operatör: telia

Är du allergisk mot något: nope

Har du haft sex idag: nope

Hur svarar du i mobilen: Elina

Vem ringde du senast?:  Robin i klassen

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: undrade om vi hade kör först eller sist.

Antal timmar sömn inatt: ca 7

Sov du ensam: ja, tyvärr.

Brukar du komma i tid: Alltid!!

När mår du bra: När jag väljer att må bra, vilket är ganska ofta:)

När blev du fotad senast: Förra veckan i münchen.

Hur känner du dig nu: Hög på livet! älskar våren, vännerna, famlijen, dansen och Boo!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, fast min rockperiod börjar lida mot sitt slut förnimmer jag....
Vad tycker du om fötter: Jag tycker att mina fötter ska få bättre point! och att hälsenorna, som blir bättre och bättre, ska bli helt bra så jag kan börja dansa tå igen:)

Vad saknar du: Boo och avslappning

Hade du en bra kväll igår: Absolut, onsdagar är grey´s hos Patte:)

Favorit dryck på morgonen: ingefära och citronvatten.

Rakar du benen: nej

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.30

Är du blyg?: Beroende på situation. Men försöker att inte vara det.
Sysslar du med någon idrott: Dans. Alltså Konst; inte idrott

Vill du hellre ha mail än brev: Brev! jag röstar på brev!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!!!!

Har du spytt offentligt:  Nej... eller fast jo. Utanför kungliga slottet i sockholm. Klassresa+köttfärspaj= error

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Gå runt i bar överkropp och ha sex.

Är du nöjd med ditt liv: Ja! och bättre blir det:)

Är du bortskämd: Ja, i vissa fall, typ kärlek.

Vad gör du i morgon: Går upp, äter frukost, packar väskan, sätter upp ett mål för dagen och går till skolan.

Vad är det värsta du vet?: Onödiga saker! Onödiga handlingar!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Oj...så lite som möjligt.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:  Kan inte säga nåt namn, men jag ser upp till dem med makt och använder den på ett vettigt sätt.

Vad längtar du till?: Boo! hösten för då blir vi sambos:)

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Gud ja!

Vad använder du för shampoo?:  Wella

Vad är det finaste du fått?:  Boo&foo-boken

En speciell dag du minns: 4 maj 2007

Hur gammal är du: 23

Tycker du om någon just nu: Boo!

Du samlar på: minnen

Gröna eller röda äppeln: röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen:  Boo

Gillar du golf:  blä, usch nej

Vilken tid gick du upp idag: 07.15

Har du sovit i din egna säng inatt: ja

Har du strumpor på dig nu: ja, som ska i tvätten igår.

Är det okej att gråta:  Ja

När grät du senast: förra veckan, av lycka ska tillägas

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa lägenhet.

Bär du glasögon eller linser: linser

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 07.30
Har du piercing: hade i naveln och läppen

Vill du gifta dig: Ja det vill jag, med Boo 2 juni 2012

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: Svensk som jag är så älskar jag solen:)

Är du bra på att laga mat: ja, exprimenterar mycket

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: Vigare kan man alltid bli:)

Är du musikalisk?: Ja =)

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Dansk gammaldags våffla!

Tror du på ett liv efter döden: hmm har inte bestämt mig än.

Tycker du om sushi: MUMS!

Vad äter du helst när du ser på film: inget oftast

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska:  Morgon, helt klart.

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp
Biter du på naglarna: i stressiga situationer

Röker du: aldrig

Hur ofta tränar/motionerar du: Utöver dansen sön-fre 6h, så gym 2ggr/vecka och kondition 2 ggr/vecka

Senaste låt du hörde:  Kate Havnevik- New Day


Kommentarer
Postat av: Amanda Lykke Eriksen

Jaaaaaa!!!! Jag gillar det väldigt mycket!!! Men jeg gillar dig mest:) Elsker dig min Pjat!

2009-04-20 @ 17:08:40
Postat av: HannaMaria

Har utmanat dej:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback