Elina!!! förgrömmade unge!

Nu gör ju vänster hälsena ont igen, pip! Det som gick så bra! Båda har skött sig utomordentligt bra men så i fredags började jag känna av vänster hälsena igen, vilken jag även kände idag och mer den här gången.

Men nu vill jag inte deppa ner mig i det utan fokusera på vad som händer. Idag hade vi jazzrep med Lottie inför föreställningarna 23 & 24 maj på Dieselverkstan i Nacka. Kändes bra, förutom att jag måste bli bra på det där himlans hoppet. "Die Iwanson sprüng". Eller jétehoppet från golvet om du frågar Minka. Och det gör man ju ofta....
Jag har gjort en pakt med några flicks om att den 11 maj, då är vi på topp och äger hoppet:)

I balett har vi fått tillbaka vår gamla lärare. Tycker vi jobbade på bra och höll upp samma lika tempo som förra veckan. Skönt! Nu ska vi bara hålla uppe det resten av maj månad och sen går vi i tvåan! galet!! hur gick det till?

Avslutade dagen med männen i mitt liv. Mr Ben och Mr Jerry på den nyöppnade glassbaren i gamla stan:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback