back in town

Baletten var fantastisk! Motiverande, vettig och inspirerande. Galet skön känsla idag med årkurs-två-läraren på baletten. Vill ha henne som lärare nu! Men jag får försöka nöja mig med två veckor...

Skönt att komma igång överhuvudtaget. Dansa igång alla leder igen, mina höfter är lite för tighta just nu. Men inget som lite strech inte kan fixa till.
Känns mer ok nu men det är fortfarande märkligt att vara tillbaka. Saknar henne redan.
Men det är som att jag kommer in i ett jobbtillstånd. Att här är det arbete som gäller. Skolan och jobbx2. Gör att tiden går lite fortare i alla fall.

På måndag är det audition för mitt stycke till föreställningen nästa helg. Hoppas verkligen det kommer med. Jag och mina dansare har jobbat hårt för det.

Min stora lillebror kommer till mig nästa vecka och ska slagga på min soffa. Gött! trevligt med lite tid tillsammans.


Kärlek, det är fan coolt!

Kommentarer
Postat av: W O L F I E

Hihi det gjorde vi Inger!!! Det är tur att jag har dig ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback