rkuf

nej det fattas inte bokstäver och jag har inte fått en släng av dyslexi.
Röda Korsets Ungdoms Förening. Där Elina numera är verksam och medlem:) Ska en gång i veckan vara på en gård i ett invadrarområde och leka med barnen lite. Ska bli skönt att få fokusera på något annat än mig och min dans.

Idag har jag träffat farbror Doktor för min hand och nacke. Domen lyder: Nacken, låt den få mycket kärlek och värme så kommer tiden fixa till det. Morr.
Handen, den blev röntgad tillslut efter 200 kr. Farbror doktor var rädd för att det kunde vara en spricka i skelettet och det skulle innebära en läkningstid på 6-8 veckor. Tur nog var det inget fel på skelettet och läkningstiden kom ner på 4 veckor. Shibby! Man gör ju inget åt sånt, bara låter tiden läka alla sår.
Så idag blev det ingen dans för min del, vilket suger. Imorgon blir det inte heller någon dans för min del. Tänker att det är ju ganska smart att vila och sen är det helg, vilket även det innebär vila. Så då borde jag vara dansbar till på måndag.
Det är i alla fall min plan:)

Imorgon kommer mor min till staden och det ska hängas:)

Min matchohand:)


Kommentarer
Postat av: Knirr-Knarr

Självklart följer jag din blogg! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback