Norra Europas främsta dansare & koreograf

Vi har haft en tävling på skolan. En träningdagbokstävling. Den som gör det snyggaste omslaget på sin bok.
Konkurrensen var hård men jag vann!:)
Så här ser min vinnande bok ut:


De tyckte om att jag hade en klar målbild. Klar och klar, vissa dagar när det känns som om kroppen ger upp på en kan det vara skönt med lite pepp.

Idag var jag på skolan i 11 timmar! kom dit en timme innan för att pumpa, elina tänker bli biff! pumpa, strecha och jobba på såndant min kropp behöver jobba på. Hade en kick-ass-dag, var på topp mentalt och otroligt pepp på klasserna, vilket är så skönt! älskar de dagarna då det bara kör för en.
Efteråt övade jag lite hopp, strechade lite och hängde kvar med Tommy, Karl och Lea. Blev lite gråtig, ibland kan man kännas´sig otroligt liten i denna enorma dansvärld. Alla som dansar vet att dansvärlden är minimal så om man känner sig liten i den världen, så känner man sig VERKLIGEN liten. Ibland känns det bara så stort och långt bort.
Hur ska lilla jag klara det där? Hur ska lilla jag bli norra europas främsta dansare & koreograf?
Sådana tanker får mig lätt gråtig. Otroligt att dagen kan svänga så pass! att på det känns på topp på klass och efter känns det ouppnåligt.

Imorgon är det röda korset som gäller och på torsdag är det bastu som gäller:) Shibby!

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra, mycket bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback