jaha du

Det här gick ju inte som det skulle...
Har misslyckats med det enklaste brödet i världen, vilket borde betyda att brödet som är inne i ugnen nu inte heller kommer bli så lyckat.
Jag har slagit i huvudet i hylla i köket, vilket egentligen bara var en tidsfråga om när det skulle ske. I alla fall så slog jag i den så pass att den åkte i golvet. Inklusive sakerna som stod på den. Två porslinstjejer som jag och amanda fått av Viktoria som hon köpte i cypern.
Men tursamt nog höll ljusen och frukostbrickan. Det blir dock inge mer hylla där som det ser ut nu. Pust och suck.
Ni vet de där dagarna man skulle stannat i sängen...känns som idag är en sådan dag.

Behöver er hjälp!
Om ni måste välja mellan mycket pengar, lite lycka eller lite pengar, mycket lycka. Vad väljer ni då?

Kommentarer
Postat av: HannaMaria

stackare!! vilken jävla dag!:(

jag skulle välja lite pengar och mkt lycka, utan tvekan!:)

2008-09-20 @ 13:07:35
Postat av: Anne

lycka. alltid

Postat av: Camilla!

Mycket lycka! Ingen blir lycklig av mycket pengar i slutändan :)

2008-09-21 @ 19:30:40
Postat av: Knirr-Knarr

lite pengar, mycket lycka! ÅK OCH HÄLSA PÅNA VAFAN! :D <3

2008-09-22 @ 00:39:38
URL: http://hector.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det som säger egentligen att du inte kan ha båda..

2008-09-22 @ 16:10:39
Postat av: I D A

Haha ja det är här jag hänger :D Det där låter som mig när jag ska försöka mig på matlagning eller bakning :D

2008-09-22 @ 20:37:21
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback