Jag lever!

Gud vad jag är lycklig!! Jag är så otroligt lycklig över min Boo. Hon är den mest fantastiska människa jag någonsin träffat och jag är så stolt över att hon vill vara min.
Hon har precis varit här i underbara två veckor, därav bortfallet av uppdatering av blogg.
Vi har hunnit gjort så mycket på de här två veckorna. Vi har dansat afrohouse, afro, afromodernt, vi har träffat Kristian och sett han dansa med Norrdans. Vi har sett papa dee, vi har varit på IKEA, boo har fixat lägenheten så den är mysig och känns mer hemma. Vi har gått genom halv stockholm X antal gånger, hunnit träffa härlig vänner och sett film.
Två perfekta veckor med min boo. Men idag åkte hon tillbaka till München. Shit hon börjar trean nu!! coolt.

Vad har hänt på dansfronten? jo jag har börjat hitta tillbaka till allt vad utåtvridning och träningsvärk heter. Vilket känns gött. Fick applåder igår på jazzen för mina piquéer:) Har dock inte ännu riktigt förstått att jag går på balettakademien och att jag faktiskt bor i stockholm. Både positivt och negativt.
Men en sak är säker, lägenheten känns så himla mycket mer tom nu utan boo, 90 sängen kännes enorm utan boo och hur ska jag hinna laga mat, diska, städa och handla nu när jag är en?!

Bjuder på lite före och efter bilder på lägenheten:)
Bon appétite!

         




   

Kommentarer
Postat av: Knirr-Knarr

Du ska se att du klarar dig fint! We all belivie in you beautiful! Btw så har jag Bevita i dans(eller vad hon nu heter x'D) och det är bara så himlans roligt! Älskar att röra på mig i takt till musik, skön utmaning! :)

Massor med kramar från lilla mig ! <3

Postat av: Knirr-Knarr

Ja, efter många timmars väntetid så gjorde jag ju det, hemma vid halv sex, efter att ha väntat på tåg sedan halv tre .__x'

2008-09-08 @ 06:59:34
URL: http://hector.blogg.se/
Postat av: Amanda Lykke Eriksen

Jeg vil altid være din älskling! Der er ikke andet jeg heller vil:) Min kærlighed til dig er så stærk og så ægte, at der ikke findes ord, der kan beskrive det! Jeg elsker dig Elina!!

Tusindvis af kys fra din BOO!!

2008-09-08 @ 14:00:29
URL: http://ihhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback