Imorgon kommer Bosse!

Ja den här helgen blev minst sagt lugn. Lugn och skön.
Fredag:
Filmkväll med Kappahl, Mattias och massor av godis. Shibby!
Lördag:
Dansmuseet med Mattias och Sabrina. Brödbak till 23.00 samt Madagaskar. Stört rolig film.
Söndag:
Tvätta, städa, löpträna samt softat runt i stan.

Softat i stan var det jag. Tyskar. Tyskarna är överallt! Märkligt, fast lite skönt för då känns boo lite närmre:)
Imorgon kommer Bosse! ska bli så himla kul. Hon ska ta klasser för Charlotta och sen hänga lite med mig:)
Då kommer münchengettot och boo ännu lite närmre. Ska förhöra henne allt om new york också.
Sista på dagens meny: Bilder!


Utsikten i Münchenbacken.


Jag och Taube. Hänger ganska ofta faktiskt.


Det här erbjudandet var jag inte sen på att köra på kan jag lova!


Ja, tack! i den storleken också helst:)


Den skulle jag vilja ha. Den matchar min plånbok.


Min boo!


Och hemlängtan behöver jga inte för borlänge är ju här!


Här ska det balboas och lindy hopas:)


...2012...:)

Kommentarer
Postat av: Knirr-Knarr

Synd att.. Man är laktosintolerant. Svårt ord!

Postat av: HannaMaria

eller ska jag säga kappahl?;p älskar att jag numera går under namnet kappahl:p

2008-09-15 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback