Helg?

Begåvat nog är det radioskugga i min lägenhet, vilket resulterar i en stapel på 3Gnätet. Not shibby.
Så nu har jag tagit en längre sladd och hängt ut mobilmodemet utanför fönstret. Obs! dålig ide vid regn. Så nu har jag hela två! fantastiska staplar! Två av fyra...inte illla. Ni blir nästan lite avundsjuka va?

Hur ser då fjärde helgen som 08:a bo ut? jadu Sherlock.... Tydligen tycks denna helgen vara någon slags hemvändarhelg så många ur klassen är bortresta:( Kapphal hade visst annat för sig och jag?
Jag borde tvätta och städa. Men det känns som söndagsgöra.

Har precis messat Emil som tydligen ska hänga på Chicago ikväll. Risken är stor att jag joinar.
Jag saknar mitt schleissan getto i münchen. Där var man aldrig utan saker att göra. Det fanns alltid någon som ville hänga med på något.

Nej nu ska jag skypa med min bättre hälft.

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: calvin

VA gör du??!!!!!!!! Fan va kul. Vi har saknat dig som bara den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback