helg och endast en vecka tills jag åker till min boo!

Så nu är vi här igen. Fredag. Helg. Vila. Och även denna vecka har gått otroligt fort. Förstår inte vart all tid tar vägen?!
Förra helgen blev ju en bakhelg, så även denna. Nu är sockerkakan i ugnen och det blir brödbak även denna helg:)
Nacken tvingar mig till det. Annars skulle jag varit med mamma och Rosemarie på Salsakväll nu. Doh!
Imorgon ska de komma hit och fika, därav sockerkakan:) Jag spejsade till den lite med lite cocos och citron också:)
Min hand blir bättre och bättre och jag försöker använda den så mycket som möjligt så den inte ska bli stel.
Har inte dansat något idag och det är ju lärorikt att titta på ibland. Känner att jag fått en bättre uppfattning om hur klassen är, vilken nivå det är och så. Intressant.

Pengar och lite lycka eller lite pengar och mycket lycka. Vad ska man välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback