fixat

Ojojoj nu är det lite grejer på gång. Fått jobb gånger två. Fixat så jag blir blodgivare i denna stad. Blivit frivillig arbetare för röda korset och ikväll ska jag gå på Kenneth Kvarnströms uppsättning no-no på Dansens hus.
Ibland är jag fanemig inte lat:)
Jo men jobben, det ena är som personlig assistent och det andra är som koreograf. Vet inte riktigt hur detta ska funka i praktiken men det får framtiden utvisa. Tur nog börjar inte allt samtidigt.
För röda korset ska jag och ett gäng människor mellan 20-30 år vara läxhjälp åt barn och ungdomar. Ska bli jättekul! känner verkligen att när jag dansar blir det lätt så ego fixerat. Allt handlar om vad jag ska prestera, hur jag ska bli bättre, mer, högre, bättre, snabbare, mer, mer, mer!
Då känner jag att jag behöver fokusera på andra, hjälpa andra för att få lite balans i livet.

Känns bra i skolan, fast otroligt tomt utan min Boo! Lektionerna löper på och det är verkligen en smart skola. Vet att jag sagt det förr men den är otroligt mycket före sin tid. However..jag saknar det moderna från münchen. Vet att det är ettan och det är form, position och bygga upp men herregud jag vill dansa!
Andas, andas...det ska nog bli bättre med tiden.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sara

Go girl!! Men hur ska du hinna med två jobb, vara fattig på blod, dansa hela dagarna, städa och handla? Väntar med spänning på ett svar på min fråga =) Fin lägenhet, hur kan ni sova 2 i en 90säng? Crazy! :) Keep on fighting! Kram kram!

2008-09-10 @ 17:58:45
Postat av: emmy

hejjA Elina, du e bäst! puss

2008-09-10 @ 21:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback