time of fly

Jaha du, nu börjar lovet ta slut och jag ska väl flyga norrut antar jag. Morr. Inte populärt precis.
Men lovet har varit fantastiskt, det är det alltid med boo:)
Spännande och se hur kroppen mår efter en veckas vila också. Alla kroppsdelar som klagade innan lovet borde ju vara tillfredställda nu hoppas jag. Snor i alla fall med mig lite av kärlekens magneter så ska jag nog hålla några veckor till:)
Har packat allt och nu ska jag åka till Gasteig, där ska Boo och alla andra underbara dansvänner ha föreställning ikväll. En föreställning som jag missar på grund av det där dumma flyget.  Men hey, jag ska hem och tjäna pengar och börja skolan igen. Utvilad dessutom.


Lägger upp en bild senare på mitt nya hår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback