Onda knän...

Hmm... har lite smått panik. Har aldrig haft några större problem med mina knän. Inte ens under mitt hukhoppande år på konservatoriet, och det är fan bra gjort!
Men för en tid sen, under en viss övning på moderna klassen, fick jag ont i vänster knä, under knäskålen. Men det försvann lika fort som det kom. Tänkte inte så mycket mer på det.
Igår och idag gjorde vi samma övning igen och nu gör det fucking ont. Inte hela tiden, tack och lov!, men under den övningen. Sen idag har båda knäna börjat göra lite småont under andra övningar också. I tendu på baletten vid stången och vid småhoppen. Får panik, har aldrig haft ont i knäna förr, och det är ett ställe man INTE vill ha ont!
Blir rädd och spänner mig och då gör det ju självklart ännu ondare.

hmm, vad gör jag nu som jag inte gjort förr? eller vad gjorde jag förr som jag inte gör nu?

Kommentarer
Postat av: Sara Lu

Inte bra..hoppas det går över, eller blir bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback