Olja och protein: My new religion

Sitter här kvart i elva på en onsdagförmiddag. Skönt med sovmorgon! min enda den här veckan. Trodde inte jag var så pass trött men idag kunde jag sova länge, i alla fall länge för att vara mig. Gick inte upp förrän 8.30! applåd till moi!

Så morgonen består av tvätt, laga mat, städa och aånt som jag inte annars hinner riktigt. Fick veta att det inte blir något ikväll med barnen på röda korset, det är någon högtid som de ska fira så det blir en ledig kväll:) skönt! börjar känna att jag gör för mycket. Brukar ju vara duktig på det. Jag vill så mycket men hinner så lite.
Så nu är det fokus på skolan, mitt stycke till studioföreställningen, musikalen, röda korset och jobbet. Lagomt tycker jag:)
Lindy hop och shag får återigen vänta, men efter jul ska det nog funka.

Glömde berätta vad jag vann med min bok, samt berätta vad det stod på den då bilden inte var alltför tydligt.
Det stod:
Norra Europas främsta dansare & koreograf.
Så var det en galen bild på mig.
Det jag vann är ett överträningstest som pågår under ett år. Tokbra!

Jo, jag tänker ju bli biff som jag skrev, hur ska jag bli biff? Olja och protein! I massor:)

Veckans ord:
Ornat.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är Ornat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback