Myspysdagen!

Det är den stora, magiska och bästa myspysdagen idag! Jag och min älskling har planerat den länge och sett framemot den otroligt mycket.
Myspysdagen är en dag då man inte lämnar sängen alls. Man äter alla dagens mål i sängen, man myser med varandra, man är nära, lyssnar på en massa bra musik, ser film och bara slöar så mycket man kan. Viktigt är också att man har på sig pyamas HELA dagen. Så skulle den här dagen se ut.
Klockan 07.50 ringer Amandas mobil, Mikael ligger på sjukhus och vi måste åka in till honom. Gahh! Så upp vi for ur den otroligt härlig varma och stora sköna sängen och ut i den kalla luften.
Tänk vad alkohol kan förstöra för många vad. Tur nog så mår han ok nu. Inget som behövdes opereras eller så.
Myspysdagen blev till sist av ändå:) Klockan 13.00 kom vi hem och hoppade i våra pyamasar igen och har myst i sängen sen dess. Ätit pannkakor och bara haft det underbart! Nu ska vi äta något lite mer matmat.

Och nu vill hon förklara ett sussackord för mig, men jag vill bara pussa henne.
Får se vem som vinner:)
hoppas ni också är med er kärlek ty det är fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Maria J

Ååh va mysigt! sånna dagar är underbara verkligen!!!!!!!!!! :) hälsa amanda !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback