modern/postmodern koreograf

Har den här uppgiften som jag tänkte jag skulle göra idag. Men jag tror jag har förvirrat in mig själv ordentligt.
Jag ska skriva om en modern eller postmodern koreograf och det finns ju en del att välja mellan. Igår satt jag och kollade upp några på youtube och wikipedia men jag blir ju bara mer och mer förvirrad över vilken jag ska skriva om. Jag vill ju ta någon som jag känner är intressant. Problemet jag stött på är att de jag finner intressanta, har det inte skrivits så mycket om och det är svårt att hitta ordentlig info om dem.
Ska jag ta någon annan mindre intressant men med mer info?
och det här ska kallas för lov??

Behæver lite hjälp förresten.... Vad är motsatsen till kronologisk?

Kommentarer
Postat av: Pylva

Akronologisk - tidsmässigt baklänges, lär väl vara motsatsen =)puss

2008-10-28 @ 10:55:57
Postat av: Milán

Oj Ylva... impad!!

Elina - Vad du än tar dej för så blir det bra, så det är ingen fara!

Postat av: Sara Lu

Ylva, you go girl..vart kom det där ifrån! Mer sånt så kanske till och med jag lär mig något vettigt!

2008-10-28 @ 22:49:22
URL: http://saralu.blogg.se/
Postat av: elina

Heja Py!

2008-10-29 @ 12:36:19
URL: http://ihhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback