loving it, loving it, loving it

Nu börjar kroppen gnälla efter lov. Det märks på den, och på det mentala planet också för den delen, att snart 10 veckors dansande börjar tära lite. Det gnisslar i lederna.
Men I´m loving it:)
Sitter och pratar med boo nu och ska snart åka in till skolan igen, har rep 20.00-21.30 med Robin. Det blir ett coolt stycke:)
I´m loving it:)
Sen har vi mitt stycke...tidsbristen gör sig påmind. Finns nästan inga salar att boka för rep och mina folk är med i andras stycken och bla bla bla... Vet inte hur jag ska få ihop det riktigt. Vet att jag vill få ihop det, men vet inte hur.
Vi får repa innan skolan 8.00-9.00 eller efter hobbyklasserna, blir då 20.00-21.30.
Snacka om att mitt liv blir dans, äta och sova! just the way i want it to be:)
And i´m loving it:)

Kommentarer
Postat av: emmy

man måste alltid tänka, det kunde varit värre, eller på iwanson ÄR det värre. Där kan man inte repa på kvällarna på av abend schule, jo det vore väll att boka in ett rep runt 23.55-00.55 och sen upp för att ta trudies balett pigg i bollen..=) jag hatar mitt stycke just nu, det förstör mitt liv för jag KAN INTE pussla ihop det. bajs

2008-10-13 @ 18:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback