Lätt till höger

Eller svårt åt vänster? mmm svårt val.
Den beskrivningen går till Erikdalsbadet om någon undrar. Skanstull och sen lätt till höger. Höll på att dö av skratt, vaddå lätt till höger? är svårt till höger så mycket höger att det blir vänster?

Shit the same, har kommit fram till hur jag och amanda ska överleva ett år till på distans. Jag ska knarka dans.
Från och med nu ska jag andas dans, leka dans, äta dans, vara dans, älska dans, hata dans, sova dans. Jag ska dansa så mycket att inget annat finns kvar. Inte en liten sekund ska finnas kvar åt saknad, för jag ska dansa.
Vilket är bra för då kommer jag bli bättre, få göra det jag vill och älskar samt att tiden kommer gå fortare.
Elina=smart

Kommentarer
Postat av: Milán

Älskling... Vad har du gjort fram tills nu...?

-Jo, andas dans, lekt dans, ätit dans, varit dans, älskat dans, hatat dans, sovit dans.



Du har inte tid för mer än dans... och det du sysslar med är du BÄST på!!



Älskar dej!

Postat av: Sara

Du kanske kan skaffa dig en hobby också - samla servetter eller sånna där etiketter som finns på gröna äpplen..det är ett ganska bra tidsfördriv..=)

2008-10-04 @ 15:38:14
URL: http://saralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback