kronologisk/ksigolonork

Helene, den fantastiska danska tjej, kom på det. Det är briljant! Det är perfekt! varför kom jag inte på det själv?
KRONOLOGISK/KSIGOLONORK
så ska mitt stycke heta. Perfekt:) så ni som vill får mer än gärna komma på besök under v.50 för då har vi föreställningar mån-tors kl 19.00 på Balettakademien.

Sen skulle jag även vilja slå ett slag för att alla ni ska titta på finalen av IDOL fredag den 12 december. Då ska nämligen yrkesutbildningen vara dansare! Wiieehii vi ska dansa på globen:) Det får ni ju inte missa! Jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att få med min högra arm i TV-rutan i i alla fall tre sekunder:)

Har valt koreograf nu...Twyla Tharp. Grejen är just nu är det lov, och då lockar Grey´s anatomy lite mer än att skriva en uppsats. Pluggmusklerna har verkligen försvunnit sen jag slutade gymnasiet. Det som kanske tog tre dagar att skriva tar minst en vecka nu. Med en massa mer stavfel.
Wish me luck and may the force be with me.


Kommentarer
Postat av: Milán

Du står redan på gästlistan min kära, och amanda med =) lycka till med uppsatsen, och jag ska hålla utkik efter din arm på fredag. Love ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback