I will survive!

Nu har jag överlevt veckan med smärtande knän. Trodde ett tag där att jag skulle ge upp och ramla ihop, men jag är fan bättre än det.
Veckan har varit fylld av dans, rep efter skolan, rep innan skolan, koreografitänk och igår tog jag tag i mig själv och hade en lugn kväll. En kväll utan ljud, utan stress, utan träning, massor av strech och Harry Potter.
Somnade till och med 21.30!

fast jag är nog mer stressad än vad jag vill erkänna... Vaknade sjukt stressad, totalt inställd på att jag sovit över och missat att gå upp till skolan. Kollar på mobilen, 02.18. Fan elina, sov! Har jag försovit mig en endaste gång? nej. Har jag stängt av klockan i sömnen? nej. Har jag somnat om efter att stängt av larmet? nej. Slappna av då.

Skaderapport:
Knäna gör fortfarande ont, fast problemet är ju att de gör ont lite när de själva vill. Ibland i grand plié, ibland i relevé. Lite svårt att kartlägga och undvika det då.
Ljumsken håller envist i sig. Fast jag har ju inte varit helt konsekvent med att lyfta benet lågt så jag har nog ganska stor skuld i det.
Får helt enkelt värma upp ordentligt, massera och ge min kropp massor av kärlek så ska den nog fixa fyra dagar till.
Mån-tors, sen åker jag till min fantastiska boo på fredag!:D

Fint, tack, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback