Färger i en vind, tre dagar kvar!

ahh äten och hemkommen efter ytterliggare en 11 timmars arbetsdag. Nu fattas bara duschen sen är dagen färdig. Skönt.
Bor verkligen på skolan, är där mer än hemma i lägenheten. Men det är så jag vill ha det så jag klagar verkligen inte.

Idag hade vi DAFT-test på morgonen. Ett dansarvänligt beep-test, typ. Fast beep-testet är mer extremt än DAFT-testet.
Det som är skönt med vårt test är att det är lite snällare mot psyket samt att testet dansas. Gick bra tycker jag, har inget att jämnföra med än men det kändes roligt och skönt. Jag blev så där härligt ansträngd och varm:)
Annars var det en bra men tung dag. Blev oerhört frustrerad på moderna när min hjärna fattade vad som skulle hända, min kropp fattade vad som skulle hända men det var för tungt för att vara rätt i tajmingen. MORR! Kändes som att kroppen hade mer att säga till om än vad man gav den order. And that i do not like.
Har sagt det förr och jag säger det igen, kroppen behöver lov.

Fick ett litet disneymoment och lyssnade på "Färger i en vind" ur Pocahontas. Kommer inte ihåg senast jag lyssnade på den men jag var betydligt yngre. Har aldrig lagt märke till stråkstämman. Så sjukt vacker! Lyssna på det nästa någn ni hör den låten.

Ikväll= duscha
Imorgon= städa och repa
Torsdag= Cullberg på dansens hus
Fredag= München!!!

Kommentarer
Postat av: CAMILLA

JAG VÅGAR KNAPPT GISSA! SÄG INTE ATT DU SÅG HELENA BERGSTRÖM FÖR DÅ SVIMMAR JAG NU!! SÅG DU HELENA; SÅG DU HELENA=!=!=!=!=!=!?!!?!?!?!?!?!?!??!!?!?!

Postat av: CAMILAAAAAAAAAAAAAA

DU SKOJJAR, DU SKOJJAR, DU SKOJJAR?!?!?!?!?!?!??!?!! ASSÅ DU ANAR INTE HUR AVUNDSJUK JAG ÄR JUST NU!!!!!!!!!!!!!!! DU HAR LIKSOM TRÄFFAT GUDEN! MIN GUD!! ASSÅ ELINA!!!!!!!!!!

2008-10-23 @ 14:20:12
Postat av: Anonym

Nej jag fattar det inte! Asssssssså shiiiiiiiit Elina, du har sett min största ledstjärna! DU SKULLE HA HÄLSAT FRÅN MIG!!:D Jag måste börja på ackis! Det bliiiiiiiiiiir!:D

2008-10-23 @ 20:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback