det suger, men det går.

Den meningen är perfekt. Den är fulländad till tusen. Den säger så lite och ändå så mycket. Exakt den meningen sa min underbara vän Issie om distansförhållande. Så rätt, så lätt, så perfekt beskrivning av det. Tack Issie, kunde inte sagt det bättre själv.
det suger, men det går. Amen.

Idag var så bra, speciellt för att vara måndag. Skrattattackerna avlöste varandra under dagen, jag var otroligt stabil för att vara första dagen efter helg och efter skolan fikade jag med Issie:D Det blev som vanligt snack om Borlänge, distansförhållande och The L-word. Som jag för övrigt saknar enormt! och jag måste vänta länge till:( plus att det är sista säsongen. Morr. Behöver fylla på mitt Shane-förråd.

Avslutande meningen:
Snart är det lov!



Kommentarer
Postat av: issie på jobbet

holy smokes. ja, det var rätt klarsynt nu när jag tänker på det. det var roligt att min enkla hjärna kunde knåpa ihop ett så okonstlat konstaterande. det var trevligt med fika, lättade upp en lite murrig måndagkväll! kram!

2008-10-22 @ 13:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback