Julstämning

Massor, massor, massor av det:)

Kommentarer
Postat av: Sara Lu

Yo! Vi åker ner onsdagen den...öh 4e dec kanske det blir, det är ialla fall nästa onsdag. Hur går du i skolan då?Vore ju kul att hinna ses och säga "hej-hur mår du?" i alla fall!!=)

Postat av: Amanda Lykke Eriksen

OGSÅ MIG!!! Jul, jul, jul! Det er så snart! Gud, hvor bliver det fantastisk! Har præcis skrevet til min dejlig familie, om vi kan lave en lille mini-julaften torsdagen inden vi tager afsted til Sverige. Och vet du va? Gæt hvem der er blevet rykket frem i opstillingen til "Cool"??? Den du! Nu är jag inte sämst längre...:)

2008-11-26 @ 17:47:04
Postat av: Emmy

HAHAHA JAG DOOOOG, När amanda klämde fram ett den du på bebissvenska, samtidigt som pia drog fram henne till en ny placering, dog elina...hahah det var sååå kul!!!

2008-11-26 @ 18:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback